Majoritatea oamenilor isi doresc o cariera de succes, o familie armoniosa, relatii sociale care sa le aduca bucurie si implinire sufleteasca.
Ne dorim toate acestea, insa ce facem concret ca sa le avem? De ce abilitati avem nevoie pentru a obtine succesul atat in viata personala cat si in cea profesionala?
In munca mea cu mii de angajati, mii de persoane care sunt in cautarea echilibrului intre viata personala si cea profesionala, am descoperit ca abilitatea esentiala pentru o viata echilibrata si implinita, este comunicare.
Evita aceste greseli de comunicare!
Desi putini oameni constientizeaza, abilitatile de comunicare arata extrem de multe lucruri despre noi. Felul in care comunici arata ce nivel de educatie ai, ce nivel al stimei de sine, ce nivel de cultura generala, in ce mediu traiesti, etc .
Asadar, dezvoltarea abilitatilor de comunicare reprezinta temelia unei cariere de succes si a unor relatii armonioase.
Capcana apare din faptul ca noi „vorbim” de la 2 ani, vorbim continuu de zeci de ani, insa nu constientizam in ce masura controlam procesul de comunicare.
Nu constientizam cat de eficient reusim sa ne transmitem mesajul.
Nu constientizam daca partenerii de discutie inteleg ceea ce le spunem.
Nu constientizam ce comunicam la nivel non-verbal si paraverbal…
Eu recomand oricui sa participe la cursuri de comunicare eficienta si asertiva pentru a se dezvolta, pentru a evolua in primul rand personal. Apoi, aceasta investitie de timp si energie se va reflecta in cariera, in relatii, in suma de bani pe care o vor castiga in plus, in linistea si bucuria personala.
!!! Acum poti face un curs online complet si practic pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare . Foloseste codul CADOU pentru a beneficia de 30% reducere la curs. Vezi aici detalii!
Daniela Irimia, trainer pentru dezvoltare personala la Vision Consulting.